I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090310

Kategori: The Au-pair part of my life

10 mars och ännu en dag av varma vårvidar. Börjar bli lite grått nu såg jag men de e fortfarande varmt!

Har inte hunnit med mycket hittills, lämna barn i skolan och varit ute med hundarna. Ska sätta igång och dammsuga nu vilken sekund som helst och sen när jag varit och hämtat Aidan och ätit lunch ska vi till Bracknell och köpa de dära gym-kortet. Finally :p Hade ju inte tid igår.

Men bäst att sätta igång :)

Ja, juste, jag fick tillbaka min tjocktröja igår! :D Nathan hade den minsann på sitt rum heeela tiden men han trodde att det var nån kompis som hade glömt den. Wendy som lagt i fel tvätt-hög antar jag. haha men nu är den tillbaka! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: