I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090617

Kategori:

Ja, jag kan ju inte annat än säga att jag är lite dålig på att uppdatera under dessa dagar. Men jag känner verkligen inte för att sitta framför datorn när det är varmt och soligt ute.

Vaknade förövrigt tidigt idag, Liza (våran kisse som fått ungar) höll mig vaken under hela natten så låg och drog mig till 11 tiden. Upp, käka lunch och la mig och solade och tyckte synd om mig själv för att jag fortfarande inte kan andas genom min näsa.

Lillebror och jag drog upp på sjön me racerbåten och jag skulle vara lika cool som honom och göra en tvär vänster sväng. "Det är bara att svänga hårt och dra ner på gasen" säger han. Sagt och gjort och jag flyger in i kanten på båten för jag var inte beredd på att det skulle bli sån friktion! (visst heter det så? sån fart alltså) Jag och Billy skrattar ihjäl oss och tänkte inte alls på att jag hade kunnat flyga ner i vattnet! kul var det i alla fall!

Midsommar är planerat och klart, härligt det.

Men nu ska jag pussa lite på mina kattungar och sen ska jag sova!
Godnatt!

Kommentarer

  • juliiapavlov säger:

    svaar : allt har vare bra , vare me folk vid hamnen :)

    2009-06-18 | 00:30:22
    Bloggadress: http://juliiapavlov.blogg.se/
  • Bella säger:

    Fy vilken underbar dag det låter som du haft :) JAg älskar verkligen att åka båt. det är ju svin kul :D

    2009-06-18 | 10:58:31
    Bloggadress: http://bellablogg.se
  • Anonym säger:

    haha jag vet, men som tur var så vaknade jag i morse brun och fin:) det röda var borta:)



    okej va bra, samma här:)

    imorgon ska jag och emil åka till min mormor och fira midsommar med familjen:) dudå? kram

    2009-06-18 | 11:41:35
    Bloggadress: http://coconutkiller.webblogg.se/
  • Liivan säger:

    Ja men precis. Jag tycker om det mer. Ska ju som sagt utomlands med mamma och pappa så man går ju inte ut och festar heller direkt. Så det kommer verkligen att bli mysigt !! :)

    2009-06-18 | 14:00:08
    Bloggadress: http://liivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: