I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090602

Kategori: The Au-pair part of my life

Räknas bli 26 grader idag, vilket innebär att jag ska försöka vara i solen så mycket som möjligt för att jämna ut min bränna! :)

Godmorgon annars! Hoppas allt är bra för det är det med mig.

Vaknade 7, inte av klockan, utan av att Daniel, Nathan och Taff stod och snackade nere i köket över en kopp the. Vanligtvis brukar de komma runt 9-tiden så fick springa ner och säga åt dom att vara tysta samtidigt som jag gjorde barnens the. Wendy sov ju faktiskt och Taff kände sig elak från igår eftersom de va där och väckte henne.

Dagen ser rätt lovande ut, hoppas jag får lite tid över senare ikväll så jag kan ta en springtur. Hann ju inte ut igår så de e jag lite sur över, jag som kom igång så bra förut!

Men ska ner och rensa ut lite skåp nu, hörs senare!
Puss

Kommentarer

  • . säger:

    aa men det är bättre än inget ;D

    Men då var det ju ett bra å fint land också ju så!

    2009-06-02 | 16:46:04
    Bloggadress: http://neeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: