I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sjuklingen no.1

Kategori:

Det måste vara nåt speciellt med mig eftersom att de senaste fyra åren när jag åkt utomlands så har jag bilivt sjuk. Den här gången slipper jag såklart inte undan heller! Att jag skulle vara bakis på torsdagen var ett faktum så huvudvärken som var aningen värre än vad den brukar kan jag stå ut med. Men jag kall-svettades, frös även fast jag hade hur mycket kläder som helst på mig, hade så ont i halsen att jag inte ens kunde svälja mitt egna saliv + att den var/är svullen som fan, ont i fötterna för jag gick i högklackat dagen innan osv.
Skulle ätit frukost idag på Java egentligen me Mange men kom knappt upp ur sängen och kunde inte prata så fick tyvärr ställa in det. Dessutom har jag Marinas Id-kort som jag måste lämna tillbaka på nåt sätt!

Nu, åter till sällskapsspelen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: