I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

All alone!

Kategori: The Au-pair part of my life

Haha, Primark förfan! :D Köpte tre bh;ar och matchande trosor för £12. DET är bra, haha. PK ; Kooks (hur det stavas?) är rätt bra där med. Och de sista va en pik för alla i familjen och familjen över 40 ;) Haha

Alla har precis åkt iväg. Barnen är hos John (pappa), Wendy är hos Patrick och Nathan jobbar hela helgen troligen så jag har heela huset för mig själv! Sabrina skulle komma över imorn så kunde vi typ kolla film eller dra och kolla i affärer. Får se vad som händer!

Idag så hade jag min day-off så jag och Sabrina åkte in till Bracknell och fixade våra naglar så nu är de låånga igen. Jippie! Kollade även in massa olika butiker. Gick in på 99p-affären och hittade massa fiffiga saker! Typ bomulls-tops haha :p

Hemma igen så hade jag, Shannon, Aidan och Wendy disco. Eller vi släkte ner och dansade som idioter. Har filmat lite så ska väl försöka fixa ut det här.

Men allt går jätte bra. Jag och Wendy har kommit närmare varandra och pratar om det mesta. Likaså med Nathan så det e ju super! Han skulle ta me mig ut nån kväll/helg som han inte jobbar. Haha! De hade minsann en pub här där man visserligen behöver vara 18 men ingen som bryr sig. Lucky me ;)

Ska försöka lägga ut filmen här nu. Ha de så bra, saknar er alla!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: