I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Day off

Kategori: The Au-pair part of my life

Vaknade 9 imorse men hade ingen lust att ta mig upp så lång kvar och drog mig, läste ur boken, kollade lite tv och sen var klockan helt plötsligt halv 1.. Men har en grym huvudvärk och känner mig lite sjuk och hängig men de ska nog gå över. Har dansat och lekt med Shannon och Aidan hittills idag bara tagit det lugnt. Egentligen skulle jag och Hayet till Bracknell idag men eftersom hon e sjuk så struntade vi i det. Tur det kanske. Men dagen har varit lugn. Ikväll så ska barnen och Wendy iväg till Eriks fest. Vet inte om jag ska med för jag känner ju faktiskt inte en jävel och vill inte vara som ett plåster på Wendy heller. Och barnen har ju sina vänner men får se hur det blir. Kan ju alltid gå hem och det blir för segt :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: