I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090223

Kategori: The Au-pair part of my life

Uppe 7 imorse och Shannon började med sitt "my belly hurt" som hon satte igång med igår. Jag tror det är mer "jag-har-haft-jätte-kul-under-lovet-dags-att-bli-sjuk-så-jag-slipper-skolan-ett-par-dagar-till" -sjukan. För efter att jag tvingat upp henne ur sängen, fått på henne kläder och ätit frukost (även ringt till Wendy för Shan ville prata med henne) så var hon pigg igen. Stutsade omkring som vanligt som om ingenting hade hänt, sen vissa stunder kom hon på igen att hon faktiskt hade ont i magen och oj:ade sig lite. När de va som mest rus här hemma sa jag; jahadu, det verkar inte som om din mage gör ont längre? Då svarade hon; Jo men bara när jag böjer mig ner! Där tyckte hon allt att hon var fyndig ;)

Men nu ska jag dammsuga och sätta igång med att stryka kläder. Inte nådigt med tvätt som kom hem med de där två!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: