I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jobb och dricks

Kategori:

Hej och hå!

Blev att jobba på serveringen mellan 16.00 - 23.00 på lördagskvällen med Annelie, Tom och Kenneth. Allt flöt på jätte bra och jag och Annelie gick och klagade på att bord 12 var "wanna-be-överklass-människor-och-trodde-de-kunde-köra-med-oss-hur-mycket-de-ville".
Ja så tyckte vi och nog tusan lämnade de 100 kr i dricks så jag och Annelie var rätt nöjda sen i alla fall!
Kom i säng vi 00.00 och somnade direkt.

Nästa morgon var det bara att ta sig upp och förbereda frukosten. Var på G hela dagen faktiskt, allting gick jätte bra och alla var glada och nöjda. Kom hem vid halv 2-tiden på dagen ungefär och somnade uppe på soffan bredvid Sally som kurrade.
Kom tillbaka till Kumla vid 5-tiden, åt amerikanska plättar med hemmagjord sylt och har färgat mammas hår.

Ska sätta mig och kolla lite på tv och svulla lite chirrar och sen sova tror jag. Skola imorgon :)
Ja, förövrigt håller msn på att logga ut sig hela tiden. Jätte kul!

Peace out!

Kommentarer

  • Jennica säger:

    Vad bra att din helg gick bra med jobb o allt!

    Åh, ät lite chirrar åt mig oxå ;)

    <3

    2009-08-30 | 20:54:08
  • Nellie - Foto, mode och personligt. säger:

    Sv; Tack. :) Det är en utav mina favorit bilder. ^^,

    2009-08-30 | 21:05:37
    Bloggadress: http://nivena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: