I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sleep tight

Kategori: The Au-pair part of my life

Kom precis hem från Sabrina. Åt middag med henne och hennes kusins barn Karim som e där och hälsar på över veckan. Fast han pratar inte engelska så det e lite svårt att kommunicera med honom. :p
Kollade på en fransk stå-upp komiker och även om min franska är väldigt dålig så förstod jag mer än vad jag trodde jag skulle göra! Och rolig var han , haha :)

Men nu har jag krypit ner i min säng ännu en gång, ska upp runt 10 tiden imrn och städa och fixa huset innan barnen kommer hem runt 4-tiden tror jag. Är sjukligt nog fortfarande trött även fast jag sov till kl. 1 idag, haha.

Men ska nu svara på lite kommentarer och sen sussa sött i min lilla säng. :)
Natti natti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: