I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tisdag

Kategori:

Hittills har jag orkat gå upp, duschat och lägga ner lite tid på Italienskan och Engelska arbetet. Nu måste jag vänta på att Filippa kommer hem så jag kan sno hennes färgpennor och göra klart arbetet. Laddar hem lite musik och är olaglig och känner för att gå ner och spöa våran granne som står och klipper sin minigräsmatta men en såndär gräsklippare man drar för hand. Inte en på el eller så, men låter som fan gör den!

Måste sätta mig och kolla på filmen snart men jag orkar inte, är för rastlös.

Nån som vet nån bra sida man kan ladda hem musik ifrån förutom Piratebay?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: