I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Au-pair

Kategori:

Har nu fått ett antal svar från Tyskland till Australien. Vet fortfarande inte var jag vill åka, det låter ju så bra överallt! Men får se vad det kostar att åka dit och lite allt annat. Pratade med Kenneth idag med om AspaHerrgård och han skulle höra av sig men han e så virrig så jag får nog ringa honom imorgon igen.

Idag har jag annars gått igenom mina sista grejer och det tog tre timmar för fem kassar, ganska sjukt. Sen har jag dammsugit, byggt ihop nya fotöljen och bordet och lite annat. Tog en sväng till Hallsberg sen och satt och fika och snacka lite me Mange. Du är allt bra du! :)

Men nu ska jag faktiskt (!) göra lite arbeten sen ska jag kolla på Heroes. Yey!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: