I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vattenskidor

Kategori:

Blev magpumpad av Shimano inatt (kissekatten) för han hoppade runt på min mage kl tre på natten och skulel gosa men ga tillslut upp och la sig bredvid mig. Tack för den sötnos! Väcka mig så där bara. :p

Men idag så är det kräftskiva med Italiengänget och det ska bli super! De kommer om nån timma så mamma har fullt upp nere i köket just nu. Jag, brorsan och yngsta syrran var ute på sjön ett tag med våran båt och åkte vattenskidor. Måste ju träna upp våra skills så vi kan åka när "the gang" kommer hit! Melina kom upp på andra försöket ! Keep it up girl! Och jag min envisa jävel fick väl ramla 5 gånger innan jag äntligen tog mig upp. Det är ju sjukt lätt att åka sen när man väl kommit upp, men det gjorde ganska ont i ryggen, inte så värst bra men får väl knarka ner mig i panodil eller liknande så jag klarar åka mera såklart!

Men nu ska jag hjälpa till med maten,

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Godmorgon!

    Hoppas du får en skön och trevlig helg!

    Må gott!

    2008-08-23 | 12:24:58
    Bloggadress: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här: