I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Whaleshark

Kategori: Diving Dreams

Jag har aldrig varit en morgonmänniska. Har alltid haft svårt att ta mig upp på morgonen och föredrar att sitta uppe på nätterna. 
I och med att jag för det mesta har morgondyk fungerar det såklart inte att jag lägger mig 3 på natten för att sen ta mig upp 6.15 nästa morgon. 
Att jag äntligen fått lite bättre dygnsrytm för mig inget alls, känner mig mycket piggare. 

Självklart är jag inte den snabbaste så tidigt på morgonen men efter det första dyker i uppfriskande vattnet så är man på topp! 

Hur som haver, jag hade tre kunder denna morgonen och båten tog oss till Chumpon Pinnacle. De senaste veckorna har synligheten blivit allt sämre så hade inte stora förväntningar på dagens dyk. Till vår stora överraskning var det näst intill kristallklart och titta där, en valhaj! 

Ibland har jag tur :)

Om 10 dagar så anländer halva min familj hit för att hälsa på och dyka med mig! Det är 10 månader sedan jag gav mig ut på den här resan så det innebär alltså 10 månader ifrån min familj. Jag glädjer mig mycket till att få se dem igen :) 


Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja snart kommer vi,hoppas vi också får se en valhaj :)

    2013-10-15 | 15:13:43

Kommentera inlägget här: