I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Och framtiden

Kategori: The five month trip

Här i Indien så är det mycket som cirkulerar runt det andliga, det spirituella, själ, mantran, chakra, Guru, Gudar och allt där till och under de få dagarna jag har varit här har jag fått både ett och annat berättat för mig om mig själv. När jag pratade med Sunny så sa han bl.a. att jag hade en väldigt god energi som jag delade med mig av till andra, och det är ju inte helt fel! När Kesanj läste i mina händer så var det en mycket god framtid som väntade mig. Jag skulle ha två barn, en pojke och en flicka, tillsammans med en man som jag kommer gifta mig med och stanna med i hela mitt liv. Jag kommer att leva fram tills jag är 90 år väldigt lyckligt men runt 35 där nångång så kommer jag att råka ut för en personlig kris men det kan jag komma över genom att var morgon kyssa mina händer och stryka dem över ansiktet. Lätt va? Jag kommer över att försörja mig själv fram tills jag är ca 35 år sen efter det så kommer min man försörja mig. Jag kan ju inte annat än tacka och ta emot och vara glad över att det tydligen det som står i mina händer, men det är ju bara framtiden som kan bevisa att det han säger är riktigt. Jag tror att allt blir vad man själv gör det till. En annan rolig sak med Kesanj är att han kallar mig "queen" hela tiden också. Jag har tydligen karisma och ståtlighet som en "queen" och mina blåa ögon gjorde mig ännu mer rojalistisk, nice! Åh för övrigt! Jag har en perfekt längd säger de här! Om jag hade varit indier...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: