I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Well, it's what I do for a living

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Innan jobbet, nere i bastugarderoben, redo för ännu en dag av leenden, springande och kaffedrickande.

De äldre älskar mig, alla vill adoptera mig, haha :)

Bara för att ni ska få veta så är det faktiskt rätt ofta jag från kramar och slängkyssar av mina kunder, speciellt äldre män. Man kan undra varför...
Min chef tror att jag kommer till att skaffa mig en sugerdaddy här via jobbet, tror jag ska hålla mig ifrån det och vara nöjd med dricksen bara :)

Nej, dags för lite servettvikande ch kaffe innan ruschen drar igång!

Love/ Denise.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: