I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Och sommaren var här

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Får hoppas att den stannar. Så fort jag haft tid har jag dragit mig upp till terassen för att lapa sol. Helgen som var hade jag faktiskt fri, men ingen fest för det. Höll mig hemma tillsammans med kollektivet för lite ost och vin-kväll på lördagen och en liten tur till Holmenkollen på söndagen tillsammans med Terese. (inte alls vad alla säger, fatta inte poängen med det där stället!)
Har annars nyligen kommit hem från jobbet. Trots att det är sommar ute och det inte är så många inne på cafét nu pga värmen så händer det alltid saker. Toadörren gick i baklås, en tjej blev av med sin väska, Ella jagade en kille genom halva Majorstuen etc. Kul har vi i alla fall!
Men nu ska de lagas mat, sen så ska jag vemodigt se på det sista avsnittet av Skins, säsong 6. Vad händer sen då?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: