I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

And I said hell yeah, your right

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Åh.
Satt precis ute på balkongen och drack mitt morgonkaffe såhär innan avfärd till jobbet.
Insåg helt plötsligt när filten gled ner för min axel att; shit, det är ju varmt ute. Inte varmt som i 25-grader-ligga-och-sola-och-få-feta-brännan utan mer behagligt varmt, vår varmt helt enkelt. Sol ska det vara hela nästa vecka och plusgrader sa Jessica så då åker skinnjackan fram, just sayin'!
Ja, på tal om Jessica. Gårdagen som jag trodde skulle spenderas hemma i soffan tillsammans med Kajsa (som förövrigt köpt 24/7 på bigbrother - någon-är-avhengig?) slutade med att jag hamnade på The Dirty Cow tillsammans med Jessica då som ni säkert listat ut och halva hennes kollektiv + två andra härliga tjejer.
Kvällen kom med att jag fick reda på att de där två tjejerna som inte var deras kollektivmedlemmar bor på samma gata, samma byggnad och lägenheten under mig. Helt sjukt vad Oslo är litet, eller är vi för många svenskar kanske?
Kvällen avslutades på Politikern tillsammans med resten av Jessicas kollektiv + andra människor. Mycket trevlig kväll, mycket trevliga människor, mycket trevligt helt enkelt. Oså kunde vi ju sitta på uteservringen såklart eftersom det inte längre är -20 grader i staden.
Well - ska nu se till att katten slutar tugga sönder pinnar, dricka upp mitt kaffe och ta mig till jobbet.
Peace out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: