I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nu är jag mer bäst i världen än jag var tidigare

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Kaffeutbildning á la United Bakeries idag, och av Klara såklart! Jag och June är nu officiellt bäst i världen på att göra kaffe (eller ja, de kommer med tiden).

Sitter och lyssnar på deppig musik tillsammans med Steffe just nu som ligger bakom mig i soffan och filar naglarna medans kattennaginitrösselolgadjuretmurvelprinsessan sover på en fashionista-bag. Ja, sociala är vi helt enkelt.
Ska alldeles strax faktiskt dra till 7eleven (sjundeeleven) där Rebecka så duktigt jobbar för tillfället. Ska dit och bli bjuden på glass och sen ska vi kila vidare till Daniel och Linus för att dumpa av lite bröd och vara allmänt sociala. Är ju nu så nu att jag fick extra beställning av dem igår när de insåg att Kiwi hade gaaaanska så slutsålt på bröd sådär 22.45 på en onsdagskväll. Kanske ska börja sälja lite svart? Haha

Känner att det här är ett otroligt onödigt inlägg så ska nu byta om och piggna till lite granna så jag orkar äta glass sen hos Rebecka. Hon får scones med tripplesjoklade av mig då, charing is caring?

Lotsoflove2uall!
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: