I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

In the dark

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Har en katt runt min hals som ligger och kurrar, då och då så får jag lite kärlek av henne genom att hon trycker in nosen mot min kind och gosar lite. Kan man ha det bättre?

Hur som helst så skulle jag bara påpeka att jag just nu, at this moment, bloggar via blogg.se appen på min iphone. Äntligen kanske det blir lite koll på bloggandet för min del?

Ville dessutom bara tillägga att Terese gick och la sig innan mig, inte vare dag det händer. Haha

Men time for some sleep. Katten vill ha lite kärlek tillbaka innan hon attackerar telefonen.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: