I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hösten är här - for real!

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Sitter just nu uppkrupen i soffan, fullt påklädd och morgonkaffet uppdrucket. Katten ligger i soffan bredvid och brottas med en liten smurf från en happy meal.

Tittade precis ut genom fönstret och visst har jag sett att allt är orange och gult på träden men nu faller löven av ett efter ett - det är sjukt vad tiden går fort här i Oslo. Kan det vara så att man behöver uppdatera sina platser i livet lite då och då för att få tiden att gå snabbare?

Jag klagar inte i alla fall - ju snabbare tiden går, desto närmre blir det min 20 års dag, can't wait!

5 min kvar sen ska jag sticka till t-banan. Invigning av en skobutik ska vi på sen, jag och några från jobbet, så det är en trevlig dag att se fram emot.

Och bara på tal om ingenting, gick och la mig kl 21 igår. Är inte alltid det händer, aldrig rättare sagt!

Men time for work!
Ha de fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: