I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Det står giraffer utanför vårt fönster bakom träden

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Igår, hör och häpna, så band jag upp mig. Har lovat evig kärlek trots motgångar, har lovat viljan att verkligen försöka när jag har haft en dålig dag, har lovat att vädret ska inte spela någon roll utan jag ska till varje pris verkligen jobba på detta äktenskapet med min kropp!
Det är rätt sjukt egentligen att man är tvungen att binda upp sig ett år för att få gymma lite. Å andra sidan så är ju målet med denna upplevelse i Oslo att vi ska komma hem super-vältränade, rika och snygga - eller hur var nu dealen tjejer?

24/7 fitness fanns tydligen här i Oslo med och jag ska allt se till att bli en av deras stammisar. Man måste lägga pekfingret på en såndär avläsare för att ens komma in i lokalen, that's worth it! Vi lever redan i framtiden, eller är det jag som har fastnat in the past kanske?

Dagens träning får i alla fall bestå utav storstädning i lägenheten, vi har ju nuförtiden schema där alla har varsin vecka (jag om så fint bestämde det under vårat "möte" som jag var den enda deltagande i ungefär, därav, my rules!) och denna är då min.

Kanske blir till gymmet senare, de har ju trots allt öppet dygnet runt. Det skall utnyttjas!
Sista kaffeklunkarna ska nu ner - sen ska jag attackera moppen med våld, här ska de glänsa!

Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: