I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

6.10.11

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Senaste uppdateringen var den 19 september. Inget som överraskar mig direkt.
Som vanligt så är det fullt ös hos oss här i kollektivet. Folk jobbar, flyttar in och ut, festar, åker till Sverige och tittar på serier.
Senaste nytt är väl egentligen att jag var hemma i Sverige ett par dagar för att träffa familj, vänner och spendera massa hundralappar på tandläkarvård (bet av min tand pga piercingen, yay). Lediga dagar skulle jag inte vilja kalla det, flängde fram och tillbaka dagarna i ända men led inte ett dugg av det. Var hur kul som helst med lite catch up och kära återseenden!
Just nu är läget som sådant att jag sitter i soffan, har en katt som ligger och sover/drömmer i mitt knä och dricker lite kaffe. Livet kan nog inte bli bättre just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: