I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vuxenpoängen rullar in för fullt!

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Internet har laggat den senaste veckan - därav inget uppdaterande. Hur som haver så har mycket pågått sedan förra lördagen. Jag och Terese hamnade på Möllers istället för DUS där vi träffade lite trevliga norskar som vi hängde med hela kvällen/natten. Jobbet har varit där också såklart och vi har varit på jakt efter Halloween-dräkter och fest tills idag. Fick även kontakt från en nyinflyttad svensk som det blev en öl eller två med på fredagen, kanske ganska många fler och sedan var det såklart fulltös och rave på halloween uppklädd som indian. Jag har nog aldrig sett folk så seriösa när det kommer till kostymer och utklädnader som den kvällen alltså! Vi har haft besök av min nyfunna vän och hans två kompisar dessutom som dock inte var så välkomnade i vårt kollektiv tydligen men life is a bitch I guess? Juste! Mamma skickade med mina fina skor med Kajsa som jag haffade på Nelly-kvällen på Satin i somras. Och jag har klippt mig, helt sjukt att jag verkligen vågade men nu är håret kort och jag stortrivs. Well.... Hyran betald, jobbet för dagen är avklarat och jag sitter och försöker att få internet att fungera på allas datorer. Vilket jag tydligen just nu har lyckats med så nobody touches the router!!!! Nä, lite sjokoladescone och The Hills blir det härnäst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: