I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Testosteron efterlyses!

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Eftersom att vi saknar män i lägenheten, vilket jag upptäcker att det skulle vara bra att ha ibland, så har jag nu fått tagit över även papparollen i hemmet. Två lediga dagar bidrog med att jag kirrade internet, tv-kanaler (som vi inte orkat fixat på 3 mån) och porttelefonen. Dessutom har jag påbörjat arbetet med att försöka få igång dörrklockan, jag har kommit på hur man ändrar ringsignal på den i alla fall! Känner mig väldigt duktig och manlig, plus poäng till mig! Annars var det lite julbordskommittémöte ang just det, julebord. Nu är det storkok tillsammans med Terese och Kajsa som gäller - kollektivmiddag is the shit! Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: