I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Med sitt liv som insats?

Kategori: Philosophical

Detta är endast inledningen på Dokument inifrån - Säljekt. Se hela dokumentären här!

Jag finner inga ord. Att detta pågått (pågår säkert fortfarande) är helt oacceptabelt. Man ska fan inte behöva lägga ner sitt liv pga av ett jobb. Falska förhoppningar och löften, dåliga arbetsmiljöer, rättiheter verkar inte ens existera och förutom att de själva blir härntvättade verkar ju "cheferna" helt jävla out of their mind.

Ne, jag vet inte vad jag ska säga.

Jag jobbar själv inom sälj, det är inte ens i närheten av det där. Jag har mina rättigheter, min garanti, mina avtal och mina arbetskollegor som pushar och peppar mig oavsett vad.

The Phone House, vadfanhänder?!

Kommentarer

  • kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

    alla ska ha rättigheter !

    2011-03-18 | 20:45:50
    Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
  • elsa säger:

    hur kan du hinna med att ha ett liv när du uppdaterar din blogg så ofta?;D du är gaaalen,men det är därför du är så ääälskad!!!

    2011-04-10 | 22:45:24
  • Mimmiiiss säger:

    Besök och kommentera gärna min blogg sötnos! :)

    Love

    2011-07-14 | 18:29:31
    Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: