I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Terese Indiska Ölbutik (alkoholfritt!)

Kategori:

Terese och Ahmed ska anställa mig som städare på deras indiska ölbutik där Terese själv fungerar som provsmakare av de ALKOHOLFRIA ölerna och Ahmed står för ekonomidelen. Låter som en bra deal tycker jag med tanke på att jag vet att Terese är en sucker på att städa. Får ju slänga fram lövblåsen varenda gång man ska in i hennes rum! (loveu2sweety!)
Dock tycker jag att arbetstiderna 8 - 21 varje dag utan lön känns lite sisådär. Men man vänjer sig nog så småningom!

För övrigt, en god öl är denna. Try it, and u'll like it!
Köpte detta paket till pappa sist jag var i Belgien. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: