I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Solsidan

Kategori:

Jag är så duktig som håller mitt löfte!
Blev klar med marknadsplanen för ett bra tag sen (måste säga att det var jobbigare än jag trodde!) men övervann min tristess tillslut och fann det peppande att känna att man närmade sig slutet på arbetet. 5 sidor blev det totalt. Kunde har utvecklat allting ännu mer, absolut, men det kändes fortfarande goodgood!

Så, belöningen var att introducera mig själv till Solsidan som det är otroligt mycket snack om, och jag förstår varför. Hilarious säger jag bara! Har sträck-kollat på första säsongen nu så ligger ikapp med verkligheten!

Men. Eftersom att jag ska trotsa mig själv imorgon och förnedra mig lite (ev. smitta någon elak människa?) så bär det av till skolan. Får helt enkelt se ut som en tre åring som nyss ramlat på gruset och skrapat upp halva hakan och har därför satt ett bamseplåster (i mitt fall en kompress) som täcker halva ansiktet. Ska nog köpa bamseplåster imorgon, mycket häftigare..

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: