I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

School 2 soon

Kategori:

Jaha, så var lovet snart över (åhnej, fick sms, iphonen ligger på min säng, jag sitter i soffan, orkar inte röra mig en centimeter just nu! det får vänta!) och som vanligt har man inte hunnit med ett dugg.
Eller jo, vända på dygnet rejält har jag lyckats med. Jobba med för den delen. Ehm.. Ja. Så var det väl det ungefär. Om man inte räknar med jul och nyårsfirande alltså.

Det känns som om mina vuxenpoäng kommer och går. Jag menar jobba på mellandagarna är +, sova bort halva dagarna är - . Så even there I guess.

Någonting annat som inte är okej just nu är all snö. Snö snö snö. Jag tycker den här snön skulle varit när man va liten och faktiskt ville ha snö. För det vill jag absolut inte nu. Jag vill köra bil. Men inte när det är ishalt så man måste ligga i 50 på motorvägen bara för jag är rädd att köra i diket. Eller Linda. För oftast så är det hon som kör mig eftersom vi slutar jobba samtidigt och bor nära varandra. Puckot vill inte ta emot bensin pengar. Men jag lovar dig darling, så fort jag fått hem bilen så är det jag som kör dig. Deal!

Blir nog att ta en snabbdusch faktiskt. Och hoppas på att Melina diskar. För det verkar ha blivit min uppgift nu när mamma inte är här och jag använder en tallrik om dagen (aldrig hemma) men ändå är diskhon alltid full på kvällarna när jag kommer hem från jobbet.

Nej, duschen var det.
och kolla vem det var som smsade med.
Ciao <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: