I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

När jag blir stor ska jag bli världens friskaste människa

Kategori:

Godmorgon folket.

Just nu så ligger jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa mig. Har telefontid kl. 0900 så hoppas innerligt att de kallar in mig.
Jag har inte sovit ordentligt på flera dagar pga min hosta (ni kan ju fråga min mamma som sover i rummet bredvid, eller ja, ligger vaken av att jag hostar hon med) och detta innebär att jag blir så extremt seg och irriterad över det mesta vilket inte är ett dugg kul, för någon.

Hostmedicinen vill inte värka på mig utan det stillar litelite och sen drar det igång igen så jag nästan får upp alla inälvorna, känns det som i alla fall.
Mamma köpte hem någon ny hostmedicin igår. Som smakar anis (lakrits) och jag avskyr det. Mådde illa hela dagen av den så nu finns det bara en utväg och det heter gåtillvårdcentralenochfåutreceptpåhostmedicinsominnehållermorfinsåjagkanfåsovaförengångsskull!
Snälla?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: