I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hej bloggen! Vet inte riktigt vart jag ska...

Kategori:

Hej bloggen! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu! Min dator har nämligen valt att överge mig (inte ovanligt) ännu en gång för att lämna mig i ensamheten i hoppet om ett bättre liv. Det är sjukt vad man kan vara beroende av en enda sak. Okej, iphonen slår såklart allt, men min dator liksom. Brukar ju alltid sitta och surfa sista timmen när jag gosat ner mig i min säng för kvällen. Oså kunde jag inte det nu, vet ni hur fel det känns eller?! Helt crazy minst sagt! Helt plötsligt blev det skit jobbigt att kolla tåg/busstider, kolla schemat etc. Jaja, kan göra det mesta på iphonen men det är ändå något speciellt med datorn liksom. Dessutom ville jag se några avsnitt av satc men det kan jag ju glömma!! Ja ja, får ställa klockan helt enkelt och sova. Utan datorn. Tragiskt! Godnatt! "Jag känner mig rädd, naken... Exposed!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: