I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

8 dagar kvar

Kategori: Philosophical

Kan inte låts bli att längta till nästa 100% KBK kryssning. Ska bli så sjukt kul att komma iväg igen! Var på dessa kryssningar tre gånger förra året och ångrar mig inte ett skit ska ni veta! Så är ni 18+, gillar att festa, träffa nya människor och ha sjukt roligt, åk med förfan! :D

Hursomhelst så sitter jag här på sängen nu. Ska väl slänga i mig lite frukost, och sminka mig. Varför är alla morgon rutiner så trista för? Det skulle varit mycket lättare om man var en Sims-docka. Hoppochsnurr och ny outfit är på. Klicka på spegeln och du fixar makeupen på två sekunder, skor behöver du inte ens tänka på! Och för frukost så öppnar man bara kylskåpet, tar första bästa, äter upp på 10 sekunder och sen var man klar. På 1 minut.

Men dags att sätta fart!

Jag ska nog bli en Sims gubbe i mitt nästa liv!

Kommentarer

  • Natta säger:

    Hejsan!

    På min blogg pågår nu en tävling där du kan vinna trisslotter!

    Kika gärna in & tävla du också!

    2011-01-19 | 14:05:54
    Bloggadress: http://nattaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: