I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

2011 - tjugioelva

Kategori:

I know I know.

Bloggandet har varit sämst de senaste veckorna (månaderna) men jag känner att jag har haft alldeles för mycket under den här tiden för att ens hinna sätta mig vid datorn.

Därför ska mitt nyårslöfte bli att uppdatera mera, spara på fler minnen och även skaffa mig en ny kamera så jag kan ta lite bilder med då min kära digitalkamera valt att lägga av, förutom när de gäller svartvita bilder. Hm? Någonslags strejk kanske?

Hur som helst var julen och nyåret helt underbart. Kunde inte drömt om en bättre start och känner mig redo att ta nya tag i mitt liv och bli mer självständig, mer än vad jag redan är vill säga! Träna ska jag väl också börja göra, men är beach 2011 verkligen redo för mig? Eller är jag redo för springbanden på gymmet kanske jag ska fråga mig?
Hur som helst, motiveringen är på topp och livet seglar på en räkmacka för tillfället. Skall inte klaga alls!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: