I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

1 februari

Kategori:

Som de flesta kanske redan vet så flyttar jag ÄNTLIGEN till eget den 1a februari. En liten etta i Stjärnhusen, alldeles perfekt för mig! Ska bli jätte skönt att bara behöva tänka på sig själv.

Anyway, det har varit en väldigt sen vecka måste jag säga. Då menar jag att jag (Teresehardåligtinflytandepåmig!) och Terese inte lagt oss tidigare än 0400 de senaste dagarana = man sover länge = man blir oeffektiv och gör ingenting vettigt = man är vaken ännu längre nästa natt = när mans ka upp tidigt och jobba är man tvärdöd.
Men detta ska det bli ändring på. Börjar skolan igen på tisdag så har idagnatt och imorgonnatt att vara duktig och lägga mig i tid så man orkar upp på morgonen.

So lets do this!
Ett avsnitt satc bara, kanske två.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: