I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fina vänner jag har!

Kategori:

Fick nyss ett sms av två söta vänner till mig, Elsa från jobbet och Smulis (aka Terese). Meddelandet lyder som följer;

"Fetto-lukten är ganska lockande, blir sugen på hårt! kanske en morot? eller en kaviartub? älskar fisk lukten. torskfiléer går också bra, eller är jag lesbisk? min mjuka rumpa blev spankad i julas, den dallrar fortfarande. precis som min pojkväns pung. han brukar leka med den, jag biter i fett och ibland skär vi av en bit och äter till middag. det är ekonomiskt och jätte gott! va mycket äter du egentligen? korven, tjocka korven... efter maten leker vi med tamponger och måsskit. det är skönt i rumpan och diaréen flödar. det nya niagarafallet kanske? /en saga av terese och elsa"

Tolka det som ni vill ni som ej känner dem, men jag kan säga så mycket som att det låter precis som någonting dem skulle få ur sig! ;) HAHA! :D

Kommentarer

  • terese säger:

    visste att du saknade oss lite, ett gott skratt förlänger livet :*

    2011-02-16 | 22:11:07

Kommentera inlägget här: