I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mycket händer men ändå inte

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Man tänker ungefär att jag har såååå mycket att göra, därför hinner jag inte blogga. Saken är ju den att jag äger ingen dator för tillfället så det är lite svårt att blogga utan en sådan så iphonen är lite mysko ibland. Sen så jobbar jag hälften av dagarna nu för tiden vilket innebär att när jag kommer hem så är jag död (med stora bokstäver egentligen men orka inte ens trycka igång caps).

Hur som helst så har jag nästan fullt introduktion för företaget/bageriet just nu. Kan sandwishdelen, kassadelen, öppning och stängning. Det som är kvar nu är kaffeutbildningen så det ska bli av nu någondag snart med. Började kl 6 imorse vilket betyder att jag gick upp halv 5. Imorgon börjar jag halv 7, lite nådigare iaf.

Utöver det så håller vi på och skaffar massa koppisar (Stäffy har stor inverkan på oss här i kollektivet) i gruppen "svenskar i Oslo" som vi äger sönder på Facebook. Kända i den gruppen snart, tror att det är Terese och Stäffys mål med att trackassera alla i den gruppen, haha. Love u!

Ja vad har hänt mer, snart dragit igenom tredje säsongen av Gossip Girl, försökt bygga ihop en begagnad våningssäng där det visade sig att inte alla delar följde med så vi gav upp och åt scones istället. Katten har spytt på golvet vilket inkluderade lite maskar så vi måste dra oss och köpa avmaskningsmedel om vi inte vill råka ut för fler överraskningar.

I helgen spelar Hoffmaestro och Timbuktu, blir extremt ledsen över att jag inte kommer gå men tröstar mig med att vi ska äga sönder vår takterass med våra nya koppisar, många koppisar!

Just det! Har blivit genomförkyld med (såklart) så kan inte andas med näsan i huvetaget, sitter med öppen mun typ hela tiden, tur att jag inte dregglar! (säxymama!)
Tur att hon är så söt trots maskar!
Just nu ligger hon och sover i min famn och jag funderar seriöst på en powernap, en lång sådan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: