I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

JÄSTBLÅGG!!

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Hejjj ali hopa!
Eftersåm jag blev utslengd från mina andra kåmpisar och jag blitt dumpad så har jag fåt flyta in med Länny och henes nya kåmpisar. Dom är jätesnäla mot mej. Dom har en kat som heter Nagini som tycker om at pusas med mej. Fast ibland är hon dum o biter mej. Men jag jillar hene i ala fal.  hihihihiii *busigt*
på bilden så siter vi o kolar på Gosipgal o driker kafe o täsan är snel som låter mej låna henes fina rådoskop. tack tässan.. hihihihihi
nu ska vi såva - eler först ska vi venta på rebeka.
pussss <333333333333333333333333333333

Kommentarer

  • tessan säger:

    vi älskar dig irma. och förresten stavas jag med E inte Ä. <3333

    2011-08-08 | 23:53:53
    Bloggadress: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: