I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

USÖ

Kategori:

Min syster kom nyligen på att USÖ och Universitet Sjukhuset Örebro är samma sak. Söt är hon!

Hur som helst, övningskörde in till Örebro med mamma och satte oss och vänta i väntsalen i USÖ.
Väntade en halvtimma, pratade med läkaren i 10 minuter då han ungefär fick fram "Vi skickar en kallelse" och sen kunde vi gå igen.

Och ja, jag hade med mig mamma för jag gillar inte läkare, för de lyssnar aldrig på mig. Eller ja, de tror aldrig på mig i alla fall.
Så kommer alltid ha med mig mamma, även när jag flyttar hemifrån, fast de kommer hon inte gilla ;)

Åter till lektionen.
Populärkultur hygien!
Nej juste, vi har engelsk affärskommunikation

Kommentarer


Kommentera inlägget här: