I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Megatalanger!

Kategori:

Tessan och jag borde nog söka till någonslags talangjakt inom musik alltså. Ni vet låten Natteravn av Rasmus Seebach? Spelar hur mycket som helst nu för tiden, han Rasmus sjunger ju på danska i den låten.
Då tyckte jag och Tessan att det skulle vara intressant att höra hur de skulle låta om man sjöng den på svenska, så stor skillnad kan det ju inte vara tänkte vi.
Översatte texten till sången på Google translater... behöver jag säga mer?

Varsågod, testa att sjunga med, på svenska!
(tänk er också att det är två helflummiga, trötta och superförkylda tjejer som sjunger, min röst var inte okej! haha!)



Jag vandrar runt,
Jag vet inte var jag hör hemma,
hej, en resa in till stan
eh fuck den skall leda till.
Alltför länge har jag natt korp,
så många vackra människor
i centrala Köpenhamn,
se en siluett, försvinner du omedelbart
var är du nu, var är du nu.
Love samtal nu ikväll, ringa dig,
här är för mycket buller, kan inte höra dig, uhuu ..

Love samtal nu ikväll, ringa dig,
Jag hittar dig, jag är upp för mig även om jag inte den vet ditt namn.
Jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
ja, jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
ja, jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
ja, jag uppmanar er,
Jag uppmanar er.

Är här igen
och bränna mina pengar på
Jag ser dig i publiken,
och hoppa bara ett hjärtslag,
Total sträcka, jag har varit natt korp,
så många vackra flickor här
i Köpenhamn.
se en siluett, försvinner du omedelbart
var är du nu, var är du nu.

Love samtal nu ikväll, ringa dig,
här är för mycket buller, kan inte höra dig, uhuu ..
Love samtal nu ikväll, ringa dig,
Jag hittar dig, jag är upp för mig även om jag inte den vet ditt namn.

Jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
ja, jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
Allt förlänga, jag har natten korp,
i centrala Köpenhamn
se en siluett, försvinner du omedelbart
var är du nu, var är du nu.

Jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
ja, jag uppmanar er,
Jag kallar.
ja, jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
ja, jag uppmanar er,
Jag uppmanar er,
Ja, jag ringer, ring,
ja, jag uppmanar er,
Ja, jag ringer, ring,
ja, jag uppmanar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: