I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Last night out?

Kategori:

Ja herregud, efter igår så ska jag ha minst en vit månad. Inget mer drickande f r o m nu. Sen får vi ju se hur det går men om jag bestämmer mig för någonting så brukar det oftast bli så.
Igår var en rätt sjuk kväll för att vara Frimis, fortsätter det att vara så bra som de var igår så kan jag tänka mig att komma tillbaka dit i höst ;)

Jag lyckades..

gå in i en glasvägg
sprang omkring och sa till alla att jag gick in i en glasvägg
kasta isbitar på folk
ramla inne på VIP och ute på terassen (jobbigt höga klackar)
fått blåsor på fötterna
blev buren av en kille på hans rygg, och senare av en annan
tappade min deo
råka ta sönder mina strumpbyxor och visade för alla
tror jag fick en kille utslängd
ragga till mig 9 cider
flirtade med massa killar bara för att dissa dem när de trodde de skulle få nåt
tappa bort Jossan, Moa & Anna hela tiden, ungefär hela kvällen

ehh.. ja de va inte allt men det jag kom på just nu.
Galet härligt var det i alla fall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: