I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Idol och mys med familjen, den kvinnliga delen i alla fall

Kategori:


Jag är ingen godismänniska.
Inte fikamänniska för den delen heller, trots att jag jobbar på café.
Men idag när jag satt på lektion och snorade och hostade så jag överröstade alla som redovisade (förlåt förresten!) så kände jag ett enormt godissug. Extremt godissug verkligen, och DET är ovanligt! (när jag inte har mens alltså)

Så jag suckade och tänkte, fan, då får jag väl vänta till lördag då!
Lyckades överleva lektionen, tog mig hem och la mig på sängen under flisfilten och tyckte synd om mig själv.
Sen klagade jag lite på mamma att hon inte ville köpa B&J glass till mig (jag hade världens bästa motivering, glass är bra för halsen!) varpå hon avslöjar att hon har glass hemma. Rocky Mountain och pecannötdglass.
Halleluja!
Var lite sugen på strössel med, vet att vi har/haft det i ett skåp. Öpnnar skåpet. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... godis!

Tror ni jag e glad nu eller? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: