I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Dålig uppdatering

Kategori:

Hejsan.
Ja jag vet att det inte blev ett enda inlägg igår men jag har en superbra ursäkt. Jag har inte tid!

Sov väl framt ill 10 någongång, hoppade in i duschen och stack till skolan sen på affärskommunkationen. Lika flummig som vanligt but I love it!

Runt kvart över 3 så mötte jag upp Oskar utanför Hälls, gick in där vi mötte upp Idol-Emil och vi köpte oss en varsin kaffe för att prata om allting och ingenting. Riktigt trevligt hade jag det! Trots att jag satt och hostade titt som tätt. Men det är synd att vi inte hinner ses oftare Oskar, och jag håller tummarna för dig i Idol Emil! :D
Här har ni Emil förresten
Citerar Anders Bagge "Den mest självklara guldbiljetten idag!"

Efter detta trevliga och roliga möte i alla fall så blev det bussen hem, slänga i sig mat och ta bilen in till stan. Jaja okej, mamma satt bredvid eftersom jag inte har körkort än men det är på G!

Fixade mig de sista hemma hos Jossan, drog rakt över gatan till Lili där det var förfest med brudarna mina. Om ni inte visste så var det faktiskt en nykter kväll för min del och jag led inte en sekund. Speciellt inte idag dagen efter.
Runt 11-tiden så befann vi oss i alla fall inne på Strömps, åh älskade Strömpis, för att slp klackarna i taket och dansa flera timmar i sträck.
Dock synd att det blev slagsmål med typ 20 pers + vakter. De låg i en hög bara, så jävla onödigt, barnsligt och omoget. Jävla töntiga 92or alltså! Hihi

Men nu är det frukost som gäller, sen sticker jag till stan och köttar körkortsteori och äter chirrar med Tessan för att sedan avsluta dagen med tjejmiddag hos Kajsa!
Fullt upp som sagt.

Ciao <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: