I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

100905

Kategori:

Herregud vad tiden går fort. Insåg nu att det faktiskt är september redan..

Godmorgon förresten.
Idag är det jobb på Java som gäller 10.00 - 18.00, money money money.
Just nu är jag extremt seg, jag orkar verkligen inte göra någonting men vänta lite så kommer jag igång.
Hm, vem var det som sa det till mig?

Jag sov över hos någon nångång, tror det var hos Linda efter att vi hade varit ute på krogen. Så vi va typ fem stycken som sov över hos henne. och dagen efter att man har varit ute är inte rolig ibland men på något sjukt sätt så lyckas jag alltid bli jätte pigg direkt medans de andra ligger kvar och klagar.

Men det är till min fördel. Däremot gör jag det mesta i slowmotion när jag vaknat känns det som.
Det tar alltid hundra år att välja ut kläder (idag är det lätt eftersom jag ska jobba), för att inte tala om frukosten som jag aldrig hinner med hur tidigt jag än går upp.

Men anyway. Dags att klä på sig, äta och sticka till bussen!
Later <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: