I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vad händer?!

Kategori:

Det här är ju inte alls okej!
Vad händer egentligen? Vart försvann all tid? Vart försvann alla inlägg som var planerade att skrivas men aldrig blev av? Skärpning, herregud!
Såg nu att de har ju faktiskt skapat en ny liten grej här, man kan ju bestämma vilken dag och tid inlägget ska läggas i alldeles själv, hm, den kanske man ska ta hjälp av ibland?

Hur som helst, det har hänt sjukt mycket den här senaste veckan.
Det lilla liv jag hade försvann helt i studier och plugg, men jag e nöjd som fan med tillvaron måste jag erkänna. Allting rullar på precis som det ska, i den takten jag vill ha det. Dock skulle jag vilja ha aaaningen mer fritid, men får ta vara på den jag har sålänge. Får se hur allting löser sig med tiden.

Just nu består mina dagar av skola, jobb till 21 och sedan plugg. Därför det är ganska lite tid över till annat, men men! :)

Skärpning är det nu i alla fall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: