I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nytt jobb

Kategori:

Ja så ligger det nämnligen till!
Kommer självklart fortfarande att jobba kvar på Java men har bestämt mig för att fixa ett jobb till. VM-Media heter företaget och just nu sitter jag och säljer Comhem kampanjer.
Första dagen idag och tacka vetja att jag inte är så nervös att jag dör varenda gång jag ska testa på något nytt eller liknande. Var med på utbildning, fick lyssna när min söta lärare L. pratade och sedan var det min tur.
Sålde två stycken och gud vad jag är stolt!
Ska dit imorgon igen så får se hur det går med försäljningen då! Nu passa verkligen mitt planeringschema. Herregud vad jag ska hinna med saker, förstår inte hur det ska gå till. Men man kan alltid göra mer tid till saker som behöver det!

Just nu behöver jag sömn så jag orkar upp imorgon.
Slänger säkert in ett inlägg på morgonen!

Ciao and love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: