I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Farväl min kära dator

Kategori:

Nu så är det snart slut på det roliga och tråkiga!
Min dator som e helt störd kommer att dö vilken sekund som helst.
Vet ni varför?

Jo, först och främst för att mitt batteri fungerar inte utan att man har laddaren i. Så jag måste konstant ha laddaren i för att datorn ska fungera. Annars går de typ bara 10 minuter. Ett under att den här skiten fortfarande fungerar.

Nu är det så här, att allt var frid och fröjd tills idag, för nu är det nämnligen så att min sladd har bestämt sig för att inte vilja fungera längre. Och då menar jag inte att den inte fungerar när den är i, utan att den inte ens vill sitta kvar i själva hålet där man stoppar in laddaren! Den studsar liksom ut! Helt galet! Som om någon har slängt in en studsmatta där så min sladd ploppar ut lika fort som jag satt dit den.

Blir galen!
Hur ska jag nu hinna med allt plugg? :(    ( För det är precis det jag oroar mig mest för, inte alls att jag kommer gå ner i världens deperession pga att mitt tidsfördriv har lämnat mig)

Nu ska jag ta ett sista farväl, good bye!

(Dessutom ska Jonas, vår datatekniker, DÖ om han inte fixar min dator soon soon sooooooooon!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: