I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Still no computer

Kategori:

Ja så ligger det till.
Snackade med Jonas igår (tisdag) och frågade hur de gick med datorn och hårddisken. Visade sig att han kunde lösa problemet utan att byta ut hårddisken (?) men de skulle ta en stund att fixa + att han hade lektion. Så hade inte jag jobbat i tisdags så hade jag kunnat få tillbaka datorn, men icke sa nicke..

Jobb som sagt i tisdags, as usual. Tvärdött var det verkligen hela dagen på Java men jag och Hamest är duktiga på att underhålla varandra så dagen gick relativt snabbt i alla fall.
Notis, jag tycker inte om alla alkisar som cirkulerar runt systemet (vi ligger placerade precis bredvid). USCH!

Extra stort grattis till Bibbi och Adde som fått en liten pojke förra onsdagen!

Idag är det OD, operations dagsverke, och jag är otrolit effektiv! Eller ja, jag plockade upp i mina syskons rum i alla fall så man kan se deras golv. haha!

Körlektion hade jag imorse med, (herregud vad jag har fullt upp hela tiden!) och det gick bra. Öva mer på placering (inte för nära kanten me mamma i bilen, nära kanten med trafikskolelärare), planering och vägmärken. Eller ja, teori i huvudtaget. Har inte pluggat ett skit på det så ... kanske dags!

Nu står Becca och skakar rumpa framför mig, det är ju mysigt! HIHIHIHIHIHIHII.


Men time to go!
Lovar att uppdatera oftare, lägga in bilder och kortare inlägg! Död på dessa långa!
Love love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: