I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nightmare on Elm street

Kategori:



När jag var yngre, för ett par år sedan, så såg jag Nightmare on Elm Street, orginal filmen från -84.
Jag har alltid varit ett stort fan till skräckfilmer och thrillers. Älskar känslan att bli skrämd, blir som en kick för mig!

Hur som helst, orginalfilmen från -84 satt jag och garvade åt redan då. Me tanke på att special effekterna inte var dem bästa och skådespeleriet kunde varit bättre. Men fastnade ändå för filmen, gillar den skarpt!
Så nu när jag hörde att de hade gjort en ny version av Freddy Krueger och filmen så var jag snabb på att boka upp mig.

Josefin och jag gick och såg den i fredags. Inte så läskig som jag trodde den skulle va men den hade sina överraskningsmoment och ja, jag hoppade till ett x antal gånger. Detta blandat med lite humor gjorde filmen perfekt.

Ni som inte har sett den (speciellt mamma!) se den för tusan! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: