I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nationella i Matte C

Kategori:

Ja vad ska man säga.
Fick tillbaka mitt nationella i Matte C idag och det blev som jag trodde.
IG och endast 1 poäng lyckades jag skrapa ihop!

Men efter att ha pratat med Elin så visade det sig att jag kanske slipper sommarskolan beroende på hur jag klarar derivatan nu på torsdag.
På provet så visade jag att jag kunde det mesta med att det krånglat lite på slutet men jag har tänkt rätt till en början i alla fall så hon tyckte jag förtjänade mer poäng än jag fick men man måste ju följa skolverketsplan tyvärr!

Så nu köttar vi Matte C och derivator på torsdag så jag blir av med skiten och fixat godkänt!

Men nu blir det lite Rättskunskap, FekB är jag ju klar med sååå! :)

Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: