I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lång måndag

Kategori:

Hejsan!

Uppdateringarna har varit dåligt igen men det beror såklart på att jag inte har någon speciellt bra tillgång till en dator och jag har tillbringat onsdagen - söndagen hemma hos Magnus i Stockholm. Var inte så mycket tid över till datorer och internet där tyvärr, hihi!

Idag har varit en sjukt lång dag i alla dall. Självklart ska vi börja måndagarna med matte C och gå fram till klockan halv 4. Men lite tur hade jag ändå idag. Muntligt nationellt i Engelska B som gick toppen och sen slutade jag.
Träffade Jossan och gick lite på stan så nu har jag strumpbyxor för ett år framöver känns det som! En ny kavaj och cykelbyxor med spets på, snyggt under kjol/klänning i sommar eller ev. ett långt linne.

Well. Dags att hoppa in i duschen och raka benen! Håller tummarna för att de blir sol imorgon så man kan sola litegranna!

Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: