I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Chill week-end

Kategori:


Fredagen spenderades med mina bruds som ni vet.
Vi hade det jätte trevligt men det kunde varit bättre I guess!
Men det bästa med kvällen var att jag träffade massa människor som jag inte sett eller ens pratat med på helt sjukt längre, God I love the pub sometimes!

Lördagen tillbringades ute i skogen med mamma, pappa och Billy. Ena syrran är i Tanzania (jätte jätte jätte avundsjuk på henne!) och en andra var i Halmstad på gymnastik SM. Rätt avundsjuk på henne med faktiskt.. Men jag menar, Tanzania. WOW! Vilken upplevelse det måste vara!

På söndagen så var de så fint väder och jag var jätte ridsugen så Ida kom förbi och vi red ut en sväng på hästarna. Barbacka red jag eftersom min bebis Hades har ont i ryggen just nu så ingen sadel på honom inte. Tur att han är så platt över ryggen, super bekvämt att sitta på honom. Gött att balansen finns kvar med i mig! Hihi.

Just nu ligger jag i sängen i alla fall. Det är en lång dag som väntar imorgon, eller hela veckan är rätt galen faktiskt men jag ska nog hinna med allting som jag har planerat att hinna med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: